Produk Terkini

Dummy Dome CCTV

Dummy Dome CCTV

KOD Produk : DCCTV01 | Harga : RM15.00
 Kos POSLAJU : RM7 (sabah/sarawak : RM10)

Hi Guys! Pernah lihat benda nie??? Mesti korang pernah tengok punye. So tak yah la aku nak explain in details yer. Tapi sebenarnya ramai yang tak tahu. Yang suka gadget atau seorang tech savvy confirm tau punye. Alat nie dinamakan Dome CCTV. Tapi yg aku jual nie dummy jer ataupun yg palsu punyer.




Tujuan sebenar alat Dummy CCTV ini digunakan ialah untuk mengelirukan dan menakutkan si mangsa. Si mangsa menyangka ianya benar-benar sebuat CCTV asli kerana bentuknya yang seakan-akan sama. Kalau nak lebih real boleh letak 2 biji bateri size AA dan 1 LED merah sebagai indikator akan berkelip-kelip. Nak lagi real tempah sticker yang ada tulis brand atau security service.

Antara tempat-tempat yang digalakkan letak ialah seperti di rumah dan premis perniagaan. Letak kat rumah off course untuk takutkan perompak ataupun orang gaji dari seberang. Tapi kalau korang letak kat tempat meniaga lagi best. Bukannya apa, selalu kita dengar cashier kapur duit la, pekerja mengular la, curi barang la dan macam-macam lagi.




Bagi yang dah ada CCTV system bolehlah guna Dummy CCTV nie sebagai nilai tambah kepada sistem yang sedia ada. Bila kita campurkan CCTV palsu dengan CCTV asli pasti diorang tak dapat nak cam. Yang diorang tahu diorang sedang diperhatikan oleh majikan...hehehe! Kerja...kerja...kerja. Jangan mengular! Yang dok sms jer keja abislaa...dah ada bukti. Yang dok layan internet pun sama..hahaha. Siap la korang!

Gunakan kreativiti korang nak letak kat mana. Jangan letak dalam bilik air sudah. Ada customer aku nak kena kenakan kawan dia. Sanggup beli tu sebab nak letak dalam bilik air. Aku pun tak pernah tepikir sampai tahap tu. Macam-macam kategori la diorang nie.

So if korang berminat, taukan mcmner cara nak dptkannyer?


------------------------------------------------------------





 

Untuk Lebih Lanjut Sila Whatsapp yer!

Terima Kasih 

 

Saiful Maju Marketing Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Powered by Blogger.
Published By Gooyaabi Templates