Produk Terkini

WIRELESS ALARM MOTION SENSOR

 WIRELESS ALARM MOTION SENSOR

KOD Produk : ALRM01 | Harga : RM49
 Kos POSLAJU : RM7 (sabah/sarawak : RM10)

 .

Alarm Anti Pecah Rumah  
[ Alarm Motion Sensor with remote control]

 

ELAKKAN DARI BERLAKU KEJADIAN PECAH RUMAH!




Apa khabar semua! Hari ini aku nak kongsi sedikit info tentang produk "Alarm Anti Pecah Rumah". Mana tau alat nie sedikit sebanyak dapat membantu korang tidur dengan lenanyer... Dari dulu lagi kalau nak cerita bab pecah rumah memang tak de kesudahannya. Selagi ada makhluk dinamakan manusia dan selagi manusia mencari kekayaan, proses memecah rumah atau premis perniagaan ini tetap akan berlaku.

Nie contoh gambar aku dapat lam internet. ( Thanks to the owner )





Cuba korang search kat google pasal kejadian pecah rumah nie, melambak-lambak kat forum persatuan taman-taman. Dalam berita atau akhbar boleh dikatakan hari-hari ada kejadian pecah rumah. Salesman untuk produk security alarm nie macam ADT, Armour, Chubb, Safeguard senyum sampai ke telinga.

Yang ngerinyer perompak nie masuk bila korang tengah tidur. Kadang-kadang masuk bilik anak pastu ikat ngan wayar talipon...eiiiii seram dibuatnya. Korang ada simpan belati ker, kerambit ker, pistol ker ( pistol air ada ler) tp bila dah berdengkur bom meletop pun tak sedor.

So, alarm ini bertujuan sebagai amaran kepada perompak dan juga sebagai pengejut anda dari tidur sambil berkeruh tu. Sama jer fungsi dia dgn alarm yang mahal-mahal tu. Kalau korang takde bajet nak beli yang mahal tu kan, alarm nie dah memadai. Tak payah bayar bulan-bulan.

Ciri-ciri utama dia adalah sebagai pengesan pergerakan. Terdapat 2 remote control (bateri dah ada kat dalam) untuk active/de-activate @ arm/disarm alarm. Ada time delay dalam 20sec utk anda beredar dari jarak coverage sensor. Alarm akan berbunyi 50~60 sec dan off secara auto. Pastu ianya akan aktif secara automatik. Tak yah picit-picit lagi remote tuh.

Alarm ni guna 4 biji bateri size AA. Nak pakai dalam jangkamasa panjang boleh guna adaptor 6v DC.

Bunyinya cukup kuat dan nyaring untuk alarm yang murah dan simple ini. Kalau risau perompak masuk dari syiling just halakan sensor ke arah syiling. Bila ada pergerakan pasti alarm berbunyi.




Senang cerita 1 unit letak kat pintu masuk, 1 unit pintu belakang, kat hall dan setiap bilik tu depend pada budget korang.

Untuk beli Alarm yang lengkap harganya sangat tinggi.Aku tau ramai yang tak sanggup berhabis duit beli alarm yang mahal tu ( aku pun sama...LOL). Alarm ini sangat murah tetapi praktikal.Ianya dapat mengesan pergerakan penceroboh dengan mudah. Bunyinya tersangat nyaring dan boleh kedengaran beberapa Km. Seharusnya diletakkan di depan dan di belakang rumah. Alat ini dapat membantu penceroboh membuat "tapisan" rumah mana yang mudah dimasuki dan tidak memberi kesusahan kepadanya kelak.









So, korang pikirlah sendiri. Bagi yang dah ada alarm mahal tu boleh jadikan alarm nie sebagai value added kepada alarm yang sedia ada. Korang boleh ubah lokasi mengikut kesesuaian. Tak perlu maklumkan kepada control centre..heheh.

Just nak bagi korang sedikit info. Banyak customer yang beli dari aku nie bagitau yang rumah mereka dah dimasuki pencuri sbb tu diorang cari alarm dan terjumpa alarm yang simple nie. Diorang dah FOBIA! So, the moral of the story : jgn tunggu sampai rumah dah kena pecah baru nak beli alarm. Tak kisah lah alarm nie ker, alarm mahal ker...janji ada.

If u all berminat dengan produk nie contact lah no yg tertera di sebelah. Nak sms ker, call ker. Cara pembelian pun ada dinyatakan disebelah. Produk ini diuji oleh kami sendiri sebelum diedarkan kepada pelanggan. In case kalau tak berfungsi seperti yang dinyatakan pulangkan semula kepada kami dalam masa 1 minggu dari tarikh penerimaan produk dan kami akan tukarkan 1 to 1. So far tiada complaint dari pelanggan. Tapi jgn la hangpa pi jatuhkan, godek sana-sini,kasi supply melebihi voltage yang dibenarkan (6v dc), pi curah air atau kasi kena petir ker...tak dapek la den nak nolong de..Ikut logic and common sense la, OK!



-------------------------------------------------------------------------------------------

 

Untuk Lebih Lanjut Sila Whatsapp yer!

Terima Kasih 

 

Saiful Maju Marketing Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Powered by Blogger.
Published By Gooyaabi Templates